ژل طبي افزايش دهنده قد ژل طبي افزايش دهنده قد .

ژل طبي افزايش دهنده قد

آموزش خياطي خانم عمراني با نمايش فيلم

در گذشته، به‌عنوان مثال تا ۲۰ سال پيش در خانه هر زن ايراني‌ يك چرخ خياطي وجود داشت؛ و خانم‌ها در كنار آشپزي و ديگر كارهاي منزل از مادران خود خياطي نيز ياد ميگرفتند. در آن دوران‌ها آموزش خياطي صرفاً جهت دوخت و دوزهاي خانگي بود؛ و هدف چيز ديگري نبود. ولي امروزه با گسترش فضاي كسب و كارهاي خانگي و غير خانگي خياطي نيز شكل و شمايل جديدي به خود گرفته و رفته رفته از شكل سنتي خود كه صرفا به‌عنوان يك هنر شناخته مي‌شد خارج شده و به فني براي درآمدزايي تبديل شده است. به همين خاطر خانم‌هاي زيادي به دنبال خريد كتاب آموزش خياطي و سي دي آموزش خياطي مي‌روند. در ادامه مي‌خواهيم شما را با محصولي آشنا كنيم كه به كمك آن مي‌توانيد به سادگي آب خوردن خياطي را بياموزيد.

آموزش خياطي خانم عمراني با نمايش فيلم

افراد زيادي هستند كه سالانه هزينه‌هاي گزافي را صرف آموزش خياطي مي‌كنند. كلاس‌هاي آموزش خياطي كه بيرون انجام مي‌شود به اين خاطر كه اغلب به‌صورت خصوصي هستند گاه بسيار پرهزينه بوده و گاه نيز كيفيت‌هاي لازم را ندارند. به‌علاوه با توجه به شلوغي شهرها بخصوص در شهرهاي صنعتي مسئله رفت و آمد نيز خود به معضلي بزرگ بدل شده است. به گونه‌اي كه اگر شما بخواهيد كلاس آموزش خياطي را بيرون از منزل تجربه كنيد در كنار هزينه‌هاي گزاف مجبوريد ساعت‌ها وقت خودتان را در حجم سنگين ترافيك و رفت و آمد به كلاس درس بگذرانيد؛ و اين در صورتي است كه كلاس آموزشي‌تان بازدهي قابل قبولي داشته باشد.

از طرفي امروزه با پيشرفت تكنولوژي، دست هر فردي از اعضاي خانواده لااقل يك گوشي تلفن همراه است؛ كه مي‌شود به غير از تماس گرفتن و سر زدن به شبكه‌هاي اجتماعي از آن استفاده‌هاي مفيد ديگري نيز كرد. اگر داريد به اين فكر مي‌كنيد كه به يك كلاس آموزش خياطي خانم عمراني با نمايش فيلم خوب برويد؛ و نمي‌توانيد تصميم درستي بگيريد. اگر نمي‌دانيد كجا مي‌توانيد يك كلاس آموزش خياطي خوب پيدا كنيد دست نگه داريد. dvd آموزش خياطي خانم عمراني محصولي است كه قصد معرفي آن را داريم. ديگر فرقي نمي‌كند تهراني باشيد يا شهرستاني، سواد خياطي داشته باشيد يا نداشته باشيد. قبلاً سابقه كار خياطي را داشته باشيد يا خير. با اموزش خياطي خانم عمراني مي‌توانيد به كمك گوشي تلفن هوشمند خود و يا تلويزيون خانه خياطي را بي دردسر از مبتدي تا پيشرفته آموزش ببينيد؛ و از آموختن خود لذت ببريد.

مجموعه كامل در ۲۴ دي وي دي + گارانتي محصول + كيفيت بالا با قيمت ۶۲ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

براي خريد هر چهار جلد كتاب آموزش خياطي خانم عمراني به صورت كامل با قيمت ۱۲۰هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

براي خريد ۴ جلد كتاب خياطي + ۲۴ حلقه دي وي دي به صورت همزمان با قيمت۱۶۸ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

 

شرح محتويات بسته آموزش خياطي خانم عمراني

بسته‌اي كه قصد معرفي آن به شما را داريم بسته‌اي است كه در آن با بيست و يك دي وي دي روبرو خواهيد بود. هر يك از اين دي وي دي‌ها به‌صورت فهرست‌وار در اين پكيج معرفي شده و با كمك آن‌ها مي‌توانيد cd اموزش خياطي خانم عمراني را در خانه خودتان از مبتدي تا پيشرفته آموزش ببينيد؛ و ياد بگيريد. در ادامه به طور مختصر به معرفي محتويات هر دي وي دي و سر فصل‌هاي يادگيري دي وي دي آموزش خياطي خانم عمراني پرداخته‌ايم. (تصوير۲)

دي وي دي اول آموزش خياطي خانم عمراني

دي وي دي اول اين محصول آموزشي شامل پانزده جلسه آموزش است؛ كه از مقدمات خياطي شروع مي‌شود؛ و در ابتدا دوخت‌هاي آسان را به شما آموزش مي‌دهد. وسايل ساده‌اي كه مي‌توانيد در همان ابتداي كار شروع به دوختن آن‌ها كنيد شامل وسايل آشپزخانه مثل پيشبند، دستگيره، جاحوله‌اي و سرويس آشپزخانه است. پس از اينكه از اين مرحله عبور كرديد؛ در جلسات بعدي در فيلم‌هاي آموزشي خانم عمراني به آموزش دوخت انواع چادر اشاره شده است. مثل چادر نماز، چادر ملي. همچنين هرچه جلوتر برويد با دوخت و دوزهاي مشكل‌تري مثل دوخت دامن‌هاي سرخپوستي، دوخت كت همراه با آستين كيمونو، دوخت پيراهن‌هاي راحتي يا گوشه والن دار، روش‌هاي كوچك كردن لباس‌ها، دوخت زيپ‌هاي مخفي و … آشنا مي‌شويد.

دي وي دي آموزش خياطي

دي وي دي دوم آموزش خياطي خانم عمراني

اگر آموزش‌هاي دي وي دي اول را كامل كرده باشيد مي‌توانيد به خودتان تبريك بگوييد. شما ديگر رسماً وارد دنياي بزرگ خياطي شده‌ايد. در ديسك دوم اين مجموعه از آموزش، خانم عمراني در دوازده جلسه شما را با دوخت‌هاي مشكل‌تري آشنا مي‌كنند؛ كه از اين جمله مي‌توان به دوخت انواع كيف نوزادي، دوخت انواع شنل، دوخت جا لباسي نوزاد، دوخت انواع لباس نوزاد، دوخت جيب‌هاي رو، دوخت انواع آستين‌هاي پاكتي كلوش و دمپا، شنل چوپاني و ديگر موارد اشاره داشت. البته يادتان نرود خياطي تنها دوخت و دوز نيست. كشيدن الگو و طراحي نيز بخش ديگري از خياطي است كه در سي دي آموزش خياطي خانم عمراني نيز به‌طور كامل به آن پرداخته شده است. در همين دي وي دي دوم شما مي‌توانيد با مراحل تبديل الگوي اوليه طراحي به سارافون و لباس‌هاي گوشه‌دار آشنا شويد. تا براي آموزش‌هاي بعدي بتوانيد از آن كمك بگيريد. (تصوير۴)

دي وي دي آموزش خياطي خانم عمراني شماره سه

ديسك سوم آموزش‌هاي خانم عمراني كه شامل دوازده جلسه آموزش كامل است به‌طور عمده به آموزش دوخت انواع آستين پرداخته است. شما در بخشي از اين دوازده جلسه با دوخت انواع آستين مثل آستين‌هاي دو تكه كتي، آستين‌هاي مردانه مچي و بليطي، آستين‌هاي كلوش سرخود، چادر نمازهاي آستين‌دار و موارد مشابه آشنا مي‌شويد. در ديگر بخش‌ها نيز به آموزش دوخت انواع يقه‌هاي مردانه پايه سرخود و يا پايه جدا، دامن‌هاي لنگي، دامن‌هاي حلزوني شكل والن سرخود و دوخت يقه‌هاي آرشال براي كت‌ها (كه به صورت جدا دوخته شده و مي‌توان آن را به كمك دكمه به كت متصل كرد.) پرداخته شده است. (تصوير۵)

دي وي دي چهارم آموزش خياطي خانم عمراني

همان‌طور كه در توضيح موارد ديسك دوم به آن اشاره شد طراحي و الگو كشيدن نيز بخش مهمي از dvd آموزش خياطي خانم عمراني است؛ كه بايد آن را به صورت صحيح آموزش ببينيد. در dvd چهارم به بحث كشيدن الگوهاي ساده پرداخته شده و هدف آن آشنايي كارآموزان با اين فن است. به همين خاطر در چهارده جلسه آموزش مجزا به طراحي الگو اشاره شده است. يكي از الگوها و برش‌هاي ساده در سي دي آموزش خياطي الگوي شلوار است. در جلسات اول اين ديسك، شما با مواردي مثل كشيدن الگوي پايه شلوار، برش الگوي شلوار، روش اندازه گيري ران براي كشيدن الگوي شلوار، نحوه كشيدن الگوي پشت شلوار، نكته‌هاي مهم در دوخت شلوار براي افراد چاق و شكم‌دار و روش‌هاي دوخت انواع شلوار آشنا مي‌شويد؛ و در ديگر جلسات به آموزش نحوه زدن الگوي برش پالتو و روش دوخت آن، روش طراحي آستين براي افراد چاق و مسئله شيب آستين و غيره پرداخته شده است. (تصوير۶)

دي وي دي پنجم آموزش خياطي خانم عمراني

اگر موفق شويد آموزش چهار ديسك اول را با موفقيت پشت سر بگذاريد مي‌توانيد اين ادعا را داشته باشيد كه آموزش‌هاي لازم براي تبديل شدن به يك خياط نيمه حرفه‌اي را آموخته‌ايد. از اين پس در ديسك‌هاي آموزش خانم عمراني شما با دوخت انواع ديگر لباس‌ها و ريزه كاري‌هاي آن‌ها آشنا مي‌شويد؛ و به روش‌هاي خاص در كشيدن الگو و برش آن مي‌پردازيد. به‌عنوان مثال در ديسك پنجم در قالب دوازده جلسه آموزشي به اين موارد اشاره شده است: آموزش دوخت زيپ مخفي در كمر، آموزش دوخت دامن شلواري، آموزش كشيدن الگو برش و دوخت انواع آستين رگلان، دوخت پيراهن چپ و راستي، دوخت گره‌دار، آموزش دوخت دو نوع دامن نيلوفري گوده‌دار و كلوش بدون قرينه و ديگر موارد.

مجموعه كامل در ۲۴ دي وي دي + گارانتي محصول + كيفيت بالا با قيمت ۶۲ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

براي خريد هر چهار جلد كتاب آموزش خياطي خانم عمراني به صورت كامل با قيمت ۱۲۰هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

براي خريد ۴ جلد كتاب خياطي + ۲۴ حلقه دي وي دي به صورت همزمان با قيمت۱۶۸ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس بگيريد.

 

دي وي دي ششم آموزش خياطي خانم عمراني

از اين مرحله به بعد آموزش‌هاي خانم عمراني وارد فاز جديدي شده و به همين دليل از تعداد جلسات آموزشي آن كم مي‌شود. در ديسك ششم ما با هفت جلسه آموزشي فشرده مواجه هستيم؛ كه در هر يك از اين جلسات به موضوعاتي چون آموزش طراحي و برش دامن ساده و دوخت آن، نكته‌ها ضروري در دوخت دامن ساده، دوخت دامن‌هاي داراي چاك ساده و چاك پيلي دار و چاك پيلي اريب و پيله راسته، دوخت زيپ معمولي، آموزش دوخت و برش انواع مقنعه مثل مقنعه‌هاي چانه دار، مقنعه زير شال و نكاتي ضروري در شناخت پارچه و دوخت كمري جدا پرداخته شده است. (تصوير۸)

خريد سي دي آموزش خياطي

حال كه با موارد ابتدايي دوخت و دوز و طراحي و برش آشنا شده‌ايد مي‌توانيد با خيالي راحت‌تر ديگر ديسك‌ها را ببينيد و به سادگي با آن همراه شويد؛ و به كمك آن‌ها آموزش خود را گام به گام پيش ببريد. در ديگر ديسك‌ها در يك سري جلسات فشرده به آموزش دوخت انواع لباس‌ها، انواع مانتو، انواع يقه‌هاي محبوب در بين خياط‌ها، انواع دوخت آستين، انواع دوخت جيب‌هاي مردانه و زنانه، آموزش دوخت انواع دامن‌هاي طرح‌دار و ساده و نكات ريز خياطي پرداخته شده است. شما مي‌توانيد با تهيه اين محصول با خيالي آسوده و با وقتي كم به خياطي حرفه‌اي بدل شويد. شما مي‌توانيد خياطي نمونه باشيد؛ و همه اين‌ها بستگي به خواسته شما دارد. (تصوير۹)

چگونگي خريد سي دي آموزش خياطي خانم عمراني

اگر قصد داريد آموزش خياطي را در خانه خودتان بگذرانيد و در آينده با بهره بردن از اين آموزش‌هاي ساده و كاربري كسب و كار خانگي خودتان را راه‌اندازي كنيد؛ و اگر قصد داريد از cd اموزش خياطي خانم عمراني بهره ببريد كافي است براي خريد با ما تماس بگيريد. روش‌هاي خريد اين محصول آسان است. همان‌طور كه به كمك آن خياطي را به سادگي آب خوردن مي آموزيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۵:۱۲ توسط:محمد موضوع: