ژل طبي افزايش دهنده قد ژل طبي افزايش دهنده قد .

ژل طبي افزايش دهنده قد

خريد زل افزايش قد در تبريز

قيمت : 26,000 تومان 19,800 تومان

يكي از رازهاي بلند قد ديده شدن، استفاده از لباس مناسب است. از جمله استفاده از شلوار مناسب. منظور از مناسب بودن شلوار براي قد بلند ديده شدن، يعني در انتخاب طرح و مدل دقت لازم را به خرج دهيد و البته در اينكه شلوارتان را تا كجا بالا مي كشيد هم بايد دقت لازم را داشته باشيد. ما در ادامه در اين مورد بيشتر براي شما صحبت كرده ايم.
راهنماي پوشيدن شلوار براي افراد قد كوتاه
كساني كه داراي قدي نسبتا كوتاه يا كوتاه هستند بايد در نظر داشته باشند كه شلوار خود را خيلي بالا نكشند؛ اينكه كمر شلوار اندكي بالاتر از كمرتان را بپوشاند، كفايت مي كند. دقت كنيد كه تو زدن پيراهن در شلوار كه عادت اكثر افراد در جامعه است و يا پُر كردن جيب ها، باعث مي شود كه نظرها به سوي پاها و بالاتنه جلب شود و در نتيجه كوتاهي قد بيشتر به چشم مي آيد و يا كوتاه به نظر برسيد.

علاقه مندان براي تهيه محصول ژل افزايش قد در تبريز و شهرهاي همجوار مي توانند به يكي از روش هاي زير اقدام نمايند :

خريد زل افزايش قد در تبريز مدل ايراني با قيمت ۱۹۸۰۰ تومان

تهيه محصول ژل افزايش قد مدل خارجي با قيمت ۲۴۸۰۰ تومان

براي خريد تلفني مي توانيد با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

 

ژل افزايش قد در تبريز
زمان انتخاب شلوار سعي كنيد شلوارهاي بلند را انتخاب كنيد، دقت داشته باشيد كه شلـوار شما مي بايست كــمي بـيشتر از حد معمول ساير افراد روي كفش ها قرار بگيرد تا روي جوراب هـايتان كـامـلاً پــوشيده شوند و در نتيجه اين كار، پاها بلندتر به نظر مي رسند كه به اين طريق قد كلي شما هم تحت تاثير قرار مي گيرد.
افراد داراي قد كوتاه از انتخاب شلوار پيلي دار بايد خودداري كنند و سـعي كنـند از شـلـواري استفاده كنند كه يا پيلي نداشته باشد و يا در صورت علاقه به پيلي، حداكثر يك پيلي داشته باشد.
راهنماي ساير موارد در پوشش آقايان قد كوتاه
اگر داماد هستيد و يا در جشن و ميهماني حضور پيدا مي كنيد، سعي كنيد بـه جــاي كروات پهن و پاپيون، از كروات هاي باريك استفاده كنيد. در انتخاب طرح كراوات هم طرح هـاي تـوپر، نـظـامـي و مورب را انتخاب كنيد كه بسيار مناسب اين دسته از افراد هستند.
در مورد انتخاب كمربند هم، كمربندي بخريد كه با ايجاد سوراخ هاي اضافه بتوانـيـد آن را به هر اندازه اي درآوريد. اين نكته را مطرح كرديم چرا كه كمربندهاي بـدون سـوراخ چون دقيقاً به اندازه دلخواه شما قابل تنظيم مي باشند، بهترين گزينه براي انتخاب هستند.

 

خريد زل افزايش قد در تبريز مدل ايراني با قيمت ۱۹۸۰۰ تومان

تهيه محصول ژل افزايش قد مدل خارجي با قيمت ۲۴۸۰۰ تومان

براي خريد تلفني مي توانيد با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

 

خريد ژل افزايش قد در تبريز
در مورد كفش هاي تان هم ما استفاده از يك نوع محصول كه به حالت ژل هستند را در آنها پيشنهاد مي كنيم. اين محصول در برندها و قيمت هاي متفاوت در بازار موجود هستند و ما ژل افزايش قد ارزان را توصيه مي كنيم.
شما با خريد ژل افزايش قد ارزان مي توانيد به راحتي در حد ۵ سانت بلندتر به نظر برسيد. نا گفته نماند كه برخي محصولات ارزان كيفيت لازم را ندارند و بنابراين زماني كه به دنبال ارزانترين ژل افزايش قد براي رفع مشكل كوتاهي قدتان هستيد، مراقب باشيد جنس هاي تقلبي و به اصطلاح بنجل را خريداري نكنيد. چرا كه خريد و استفاده از اين اناس هم پول شما را به هدر مي دهد و البته مهمتر از آن سلامتي شما را هم به خطر مي اندازند. پس در زمان تهيه اين محصول به كيفيت آن هم توجه لازم را داشته باشيد.

 

 
ژل افزايش قد بيتال ,  ژل افزايش قد سيلكونيپاشنه مخفي افزايش قد , كفي ژله اي افزايش قدخريد ژل افزايش قد ارزان ,  ژل بلند شدن قد ,  لژ افزايش قد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۶:۴۱ توسط:محمد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :