ژل طبي افزايش دهنده قد ژل طبي افزايش دهنده قد .

ژل طبي افزايش دهنده قد

ژل افزايش قد سيليكوني

قيمت : 32,000 تومان 24,800 تومان

يكي از محصولاتي كه اين روزها زياد مورد استفاده قرار مي گيرد پد افزايش قد نام دارد. اين محصول مي تواند به خوبي به ميزان حداكثر ۵ سانتيمتر بروي قد شما افزوده و اعتماد به نفس بيشتري را به شما دهد. اگر دوست داريد با كمترين هزينه ممكن و بدون هيچگونه عوارض احتمالي بر ميزان قد و قامت خود بيافزاييد تنها روش و راه حل موجود استفاده از پد افزايش قد داخل كفش است.ما در فروشگاه تهران ژل دو نمونه از اين محصولات را براي شما قرار داده ايم كه مي توانيد از طريق زير اقدام به خريد نماييد :

  • براي تهيه پد افزايش قد بتال مدل ايراني با كيفيت معمولي و قيمت تمام شده ۱۹۸۰۰ بروي دكمه زير كليك كنيد
  • براي تهيه پد افزايش دهنده قد مدل خارجي بتال با كيفيت عالي و درجه يك با قيمت تمام شده ۲۴۸۰۰ بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كنيد.

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

 

پد افزايش قد

 

 

شما عزيزان همچنين مي توانيد جهت تهيه ژل افزايش قد بيتال مورد نظرتان با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴تماس گرفته وس فارش خود را تلفني ثبت نماييد. ما در تهران ژل ابتدا محصول را براي شما ارسال خواهيم كرد و سپس بعد از انكه شما كالاي خود را دريافت كرديد هزينه آنرا به مامور پست خواهيد پرداخت.

محصول ژل افزايش قد سيليكوني ارائه شده در سايت داراي ۱۰ لايه مجزا بوده و شما براحتي مي توانيد تعداد لايه هاي آنرا كم و زياد نماييد و از اين طريق اين محصول قابل استافده براي تمامي كفش ها در مدل هاي مختلف مي باشد.اگر مي خواهيد اقدام به خريد پاشنه مخفي نماييد بهتر است اين توصيه ما را جدي بگيريد كه اولا حتما از فروشگاه هاي معتبر اقدام به اين كار نموده و دوم اينكه اگر قصد داريد مدت زمان طولاني از اين محصول در طي روز استفاده كنيد حتما اقدام به تهيه حصول نوع خارجي نماييد.

محصول كفي ژله اي افزايش قد از يك طراحي كاملا طبي برخوردار است و شما علاوه بر اينكه مي توانيد بر قد و قامت خود بيفزاييد مي توانيد از حالت طبي ان نيز استفاده كرده و قدم زدن لذت بخشي را تجربه نماييد.اگر هم به دنبال تهيه ارزان ترين ژل افزايش قد مي باشيد ما مدل ايراني را به شما پيشنهاد مي كنيم. اين محصول  براي استفاده هاي موقتي و كوتاه مدت مي تواند مناسب باشد.

محصول ژل بلند كننده قد مي تواند دقيقا همان چيزي باشد كه شما انتظارش را داشتيد . با هزينه اي كم و به راحتي هر چه تمام تر مي توانيد قدي بلندتر را تجربه نماييد و اين كار تنها در عرض چند دقيقه صورت خواهد گرفت.شما بدون اينكه كسي متوجه شود مي توانيد از اين لژ مخفي كفش درون كفش هايتان استفاده نموده و به كارهاي روزمره خود برسيد.

بسياري از فروشگاه هاي متفرقه اقدام به ارائه محصولاتي شبيه به ژل طبي افزايش قد ما كرده اند كه قيمت بسيار پايين تري داشته و از كيفيت بسيار بدي هم برخوردار مي باشد. محصولات متفرقه باعث خواهند شد تا شما در حين راه رفتن دچار مشكل شويد و هم اينكه به خوبي نمي توانند قد و قامت شما را بزرگ نمايند.محصول پد افزايش دهنده قد ارائه شده در تهران ژل داراي كيفيت بسيار بالايي بوده و قطعا مي تواند براي شما مدت زمان طولاني در طي روز كار كند بدون اينكه اصلا احساس خستگي نموده و يا دچار مشكلي در راه رفتن شويد.

پد افزايش قد بتال

در زير حالتي ورزشي راب راي شما توضيح داده ايم كه مي توانيد آنرا به صورت روزانه ومكرر انجام دهيد و به صورت طبيعي باعث رشد قدي خود شويد . خواندن ان خالي از لطف نخواهد بود :

حركت خم شدن به جلو و پايين در حالت دست‌ها پشت سر
در وضعيت ايستاده دست‌ها را در پشت گردن به هم قفل كرده و تا جايي كه امكان دارد به جلو و پايين خم شويد. سعي كنيد چانه‌تان را به قفسه سينه بچسبانيد. زانوهايتان را خم نكنيد. هر تكرار بايستي بين ۴ تا ۸ ثانيه به طول بيانجامد.

در مقابل يك ديوار به پشت بايستيد و در حالي كه به تدريج روي پنجه پاهايتان قرار مي‌گيرد، تا جايي كه مي‌توانيد دست‌هايتان را كشيده و به سمت بالا ببريد. سعي كنيد تا حد امكان ستون مهره‌ها را در مقابل ديوار صاف نگه داريد. هر تكرار بايستي بين ۴ تا ۶ ثانيه به طول بينجامد. اجراي اين كشش از آن جهت كه بايد ستون مهره خود را در برابر ديوار صاف و راست نگه داريد، مشكل تراز آن است كه به نظر مي‌رسد.
در وضعيت ايستاده قرار گرفته و در حالي كه دست‌هايتان را در سطح شانه به صورت راست و مستقيم نگه داشته‌ايد، بالاتنه خود را به سمت راست و چپ حركت دهيد، به طوري كه همزمان پاها و مفصل رانتان ثابت مانده و هيچ چرخشي نداشته باشند. چرخش به هر طرف بايستي بين ۲ تا ۴ ثانيه به طول بيانجامد.

در وضعيت ايستاده طوري قرار بگيريد كه صورت شما ۱۰ سانتيمتر از ديوار فاصله داشته باشد. سپس روي انگشتان پاها رفته و تا حد امكان دستان خود را به بالاترين نقطه روي ديوار برسانيد. هر تكرار بايستي بين ۳ تا ۵ ثانيه به طول بيانجامد.
به حالت دمر روي زمين دراز بكشيد، به طوري كه دست‌ها در پشت گردن قرار بگيرند. حال يك پا را از روي زمين بلند كرده و تا جايي كه مي‌توانيد بالا ببريد. همين كرا را با پاي ديگر تكرار كنيد. سعي كنيد پاهايتان را صاف نگه داريد. هر تكرار بايستي بين ۳ تا ۵ ثانيه طول بكشد.
در وضعيت ايستاده قرار بگيريد، در حالي كه دستانتان را در بالاي سر نگه داشته‌ايد. اكنون به سمت پايين خم شويد و سعي كنيد تا انگشتان خود را لمس كنيد. پاهايتان را تا حد امكان صاف و مستقيم نگه داريد. اگر در مراحل اول، انجام حركت برايتان دشوار بود، مي‌توانيد كمي زانوهايتان را خم كنيد. هر تكرار بايستي بين ۲ تا ۳ ثانيه به طور بيانجامد.
در حالت ايستاده يك ميله يا دسته جارو را در دست گرفته و دستانتان را بالاي سر ببريد. حالا بدنتان را به سمت چپ و راست بچرخانيد. به يك طرف چرخيده و بدنتان را كشش دهيد، سپس به طرف ديگر چرخيده و بدنتان را كشش دهيد. شما بايد هر تكرار را در هر طرف بين ۳ تا ۴ ثانيه نگه داريد.
به حالت دمر روي زمين دراز كشيده و در حالي كه كف دست‌هايتان در طرفين بدن و روي زمين قرار دارد، هر دو پا را با هم تا حد ممكن بالا آوريد. پاهايتان را كنار هم نگه داريد. هر تكرار بايستي ۳ ثانيه به طول بيانجامد.
به حالت دمر روي زمين دراز كشيده و دست‌ها و پاهايتان را همزمان با هم بالا آوريد. هر تكرار بايستي ۳ ثانيه به طول بيانجامد.

 
خريد ژل افزايش قدژل افزايش قد سيلكونيخريد پاشنه مخفي , كفي ژله اي افزايش قد  , خريد ژل افزايش قد ارزان , ژل بلندي قدخريد لژ مخفي كفشژل طبي افزايش قد ,ژل افزايش قد در كرج


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۳۲:۲۵ توسط:محمد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :