ژل طبي افزايش دهنده قد ژل طبي افزايش دهنده قد .

ژل طبي افزايش دهنده قد

ژل افزايش قد در اصفهان

قيمت : 26,000 تومان 19,800 تومان

ژل افزايش قد اصل
يكي از عوامل مهم و اثراگذار كه بر فرايند قد كشيدن اثرات زيادي دارد و شايد اكثر ما از آن آگاهي نداشته باشيم، داشتن استراحت به ميزان كافي است. به عبارت ساده تر هر چه در طول زندگي خوب بخوابيم و زندگي بدون استرس داشته باشيم، روند قد كشيدن ما هم مطلوب خواهد بود. اما ممكن است اين سوال براي برخي شكل بگيرد كه بالاخره براي اينكه قدي بلند و رعنا داشته باشيم، استراحت خوب است يا داشتن تحرك؟ در ادامه در اين خصوص بيشتر براي شما صحبت مي كنيم.
براي داشتن قد بلند هم ورزش كنيد و هم بخوابيد!

براي تهيه محصول ژل افزايش قد در اصفهان و ديگر شهر هاي اطراف به يكي از روش هاي زير عمل نماييد :

خريد ژل افزايش قد در اصفهان مدل ايراني با قيمت ۱۹۸۰۰

 

تهيه محصول ژل افزايش قد در اصفهان مدل خارجي با قيمت ۲۴۸۰۰

 

براي خريد تلفني مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

ژل افزايش قد در اصفهان
يكي از روشهاي افزايش دهنده در زمينه قد، ورزش كردن است. پس چنانچه اهل ورزش هستيد و تمايل داريد حركات ورزشي براي افزايش قد انجام دهيد، خوب است بدانيد انجام حركات ورزشي و كششي از قبيل يوگا، بارفيكس و امثال اين نوع ورزش ها هم مي‌توانند تا حد قابل توجهي به رشد استخواني شما كمك كنند. اين نكته را هم مد نظر داشته باشيد كه داشتن ريتم مناسب خواب و استراحت هم يكي ديگر از فاكتورهاي تاثيرگذار بر رشد طولي استخوان‌ها است كه در دوران كنوني بنا به دلايل گوناگون نسبت به آن بي توجه هستيم. به ياد داشته باشيد كه داشتن خواب مناسب موجب ترشح منظم هورمون رشد در بدن مي شود و كودكان بيشترين سود را از آن مي‌برند. به عبارتي كودكاني كه خواب و استراحت كافي دارند در مقايسه با همسالان خود كه خوب نمي خوابند، از رشد قدي خوبي هم برخوردار هستند. توجه داشته باشيد كه خواب نامنظم، شب‌بيداري و خوابيدن تا ديروقت در روز باعث ايجاد اختلال در روند ترشح هورمون رشد مي شود كه اين خود مي تواند مانع از رشد واقعي قد در نوجوانان شود؛ كه نتيجه آن كوتاهي قد است كه بعدا بايد به فكر راه چاره براي آن افتاد. خانواده ها و والدين به اين مسئله توجه داشته باشند كه ممكن است در يك خانواده داشتن قد بلند يك ويژگي ارثي باشد اما ممكن است شب‌بيداري و ساعات نامنظم خواب، فرصت قدبلند شدن را از نوجوانان شما بگيرد.
ذكر موارد ديگر در زمينه كوتاه شدن قد هم لازم به نظر مي رسد. مثلا نبايد از تاثير برخي بيماري‌ها بر مختل شدن فرايند رشد قد در افراد غافل ماند؛ برخي بيماري‌ها مثل نارسايي كليه، اختلالات روده‌اي كه باعث كاهش جذب مواد غذايي در بدن مي شود، يا ابتلا به بيماري هايي از قبيل ديابت و كم‌كاري تيروئيد در دوران كودكي، از جمله مشكلاتي هستند كه باعث اختلال در رشد قدي افراد مي‌شوند كه تشخيص و درمان اين نوع بيماري‌ها در حوزه كار متخصصين غدد درون‌ريز و متابوليسم قرار دارد و توصيه مي شود از خود درماني در اين موارد به شدت پرهيز كنيد.

 

خريد ژل افزايش قد در اصفهان مدل ايراني با قيمت ۱۹۸۰۰

 

تهيه محصول ژل افزايش قد در اصفهان مدل خارجي با قيمت ۲۴۸۰۰

 

براي خريد تلفني مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

 

خريد ژل افزايش قد در اصفهان
اگر بنا به هر علت اكنون با مشكل كوتاهي قد دست به گريبان هستيد، مي توايند از راه حل هاي جايگزين روشهاي زبيعي سود ببريد، از جمله روش هاي جراحي، يا استفاده از ژله افزايش قد و…اين روشها هر كدام داراي محاسن و معايب خاص خود هستند و در زمينه صرف وقت و هزينه هم با هم متفات مي باشند و شما بايد بنا به شرايط خود از آنها يكي را براي رفع مشكل خود انتخاب كنيد. مثلا ما روش غير جراحي استفاده از زل ها براي رفع مشكل كوتاهي قد پيشنهاد مي كنيم و در بين انواع برندهاي اين محصول ژل افزايش قد بيتال را مورد معرفي قرار مي دهيم. اين برند ژل افزايش قد اصل محسوب مي شود كه داراي جنس خوب و كيفيت كار عالي است و بهترين نتيجه را به فرد استفاده كننده، مي دهد. اميدواريم شما هم اين محصول را تهيه كنيد و افزايش قد ۱ تا ۵ سانت را بدون دردسر تجربه كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۰:۰۲ توسط:محمد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :